Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
On-line marketingová komunikace
Vrátná, Michaela ; Vyroubalová, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci start-upu Stopskate. V teoretické části jsou představeny a vysvětleny základní pojmy spjaté s on-line marketingovou komunikací, které jsou poté využity v analytické části, jež hodnotí současný stav podniku. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v návrhové části představeny vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro společnost SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy, termíny a metody práce. Analytická část se zabývá seznámením s marketingovou problematikou společnosti, její analýzou, analýzou trhu a konkurence, marketingovým průzkumem a SWOT analýzou. Závěrečná část je tvořena hodnocením vlastních návrhů řešení problematiky, jejich efektivnosti, ekonomické náročnosti a jejich možnosti integrace do společnosti.
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Kašpar, Karel ; Cochlar, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro nově uváděnou značku na trh. Na základě shromážděných teoretických východisek, analýzy současného stavu firmy a její konkurence byl vytvořen návrh marketingového a komunikačního mixu, z kterých byl následně vytvořen návrh reklamní kampaně.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Maloň, Miroslav
Maloň, M. Marketingový plán pro začínající internetový obchod maltisk.cz. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingového plánu pro začínající internetový obchod maltisk.cz. Nově vzniklý obchod nabízí materiály pro 3D tiskárny. V teoretické části je stručně představen obchod a jeho produkty. Poté jsou vysvětleny pojmy v oblasti marketingu a marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného obchodu, analýzu jeho vnitřního a vnějšího prostředí, tvorbu marketingového plánu a jeho uvedení do praxe. Na závěr práce je marketingový plán vyhodnocen.
Role reklamy v komunikačním mixu
KRIEGOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá analýzou efektivity reklamy v komunikačním mixu vybrané společnosti a následně navrhnout změny a doporučení na zlepšení role reklamy ve vybrané kampani. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingové komunikace a stručné popsání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a reklamních kampaních, požadavky na jejich zpracování a měření jejich efektivity. V aplikační části je představena vybraná společnost Decathlon, která se specializuje na prodej sportovního vybavení. Praktická část se dále zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti a analýza vybrané reklamní kampaně zaměřené na prodej běžeckého vybavení. Tyto analýzy byly provedeny na základě vlastního pozorování a sekundárních dat získaných z polostrukturovaného rozhovoru s členkou marketingového oddělení společnosti. Dále byl proveden kvalitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo provedeno pomocí dotazníku. V závěru této práce jsou vyhodnoceny stanovené předpoklady a následně vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení role reklamy ve vybrané kampani na základě provedených analýz a konzultací s marketingovým týmem.
Analýza konkurence v odvětví služeb na příkladě malého podniku
ČÍŽKOVÁ, Jana
Bakalářská práce analyzuje konkurenceschopnost podniku v odvětví služeb, v oblasti instalací elektronické zabezpečovací signalizace. Jedním z cílů byla analýza historického vývoje podniku a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Pro tuto analýzu byl zvolen Porterův model pěti sil a dotazníkové šetření. Hlavním cílem bylo vytvoření reklamní kampaně v různých médiích, které působí na podnikatelské i nepodnikatelské osoby. Dalším cílem pak bylo zefektivnění organizační struktury. Výsledkem by mělo být zvýšení informovanosti o možnostech elektrické zabezpečovací signalizace a o firmě a zlepšení organizace v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.